המיינדפולנס שינה את חיי – מכתב תודה של אברהם פאר

מאז שהתחלתי לתרגל מיינדפולנס בהנחיית מאיה תירוש, חיי השתנו.

לפני שהתחלתי לתרגל מיינדפולנס, הקשר שלי עם בני משפחתי היה מלא מלחמות. הייתי מנותק מהם במשך 14 שנים. זה לא קל לחיות מבלי לראות את הילדים שלך ומבלי להכיר אף אחד מהנכדים שלך. רציתי לטרוף את העולם. אח”כ רציתי להיות השומר של העולם. לאחר פחות מ 10 מפגשי מיינדפולנס, חשתי בשינויים בגוף שלי ובראיית העולם שלי.

מאיה, בכל העולם חיפשתי מישהו שיוכל לעזור לי לפתור את הבעיות הרפואיות שלי. בפועל, לא המשפחה שלי, לא רופא המשפחה ולא הקרדיולוג עזרו לי. את הבאת אותי למקום שבו אני יכול לרפא את עצמי. קיבלתי ממך מתנה שמאפשרת לי להיות שלם עם עצמי ועם סביבתי. זה מה שנתת לי. פתחת לי צוהר לעולם חדש שלא הכרתי.עולם אחר לגמרי. מעולם לא ידעתי שאוכל להגיע לשקט ושלווה. איפשרת לי לחיות אחרת את החיים. הקשר שלי עם המשפחה, עם החברים שלי ועם אנשים שאני עובד איתם, השתנה לגמרי. לראשונה אני שקט ושליו. ויתרתי על הרצון לתקן את העולם. עכשיו אני מבין אנשים שפועלים אחרת. אני מקבל ברוגע את מה שמתרחש  סביבי. לא מתרגש ממצבים שהטרידו אותי בעבר. כמו מריבות בסופר או כשחותכים אותי בכביש. בעבר עמדתי בתוקף לקבל את הזכויות שלי. כעת אני בוחר לתת מעצמי ומוותר לאחרים בשלווה. כך אני מרוויח שקט נפשי ואושר פנימי.

עכשיו אפילו חידשתי את הקשר עם בני המשפחה שלי. הקשר איתם ממש טוב ואני בקשר איתם על בסיס יומי. מאד אכפת להם ממני והם מתייעצים איתי. הבת שלי לא דיברה איתי במשך 14 שנים. כעת יש לנו מפגשים קבועים ושיחות אישיות. לאחרונה היא אמרה לי: “אבא אני רואה שעשית שינוי חד”. היום אני כבר בן אדם אחר. אולי חלק מהשינוי התרחש, כי התבגרתי, אבל השינוי העיקרי הגיע הודות לתרגול מיינדפולנס בהנחייתך.

אני שמח שגם הבריאות שלי השתפרה בעקבות תרגול המיינדפולנס.

ב-3 שנים לפני שהתחלתי לתרגל מיינדפולנס, תוצאות הבדיקות שלי היו מעל לטווח הנורמאלי והרופאים ייעצו לי לקחת כדורים. הסוכר שלי היה 108. רופא המשפחה נתן לי גלוקומין והסוכר ירד ל 104 (שזה עדיין מעל לטווח הנורמאלי). לאחר שהתחלתי לתרגל מיינדפולנס, הסוכר ירד ל 94 (בתוך הטווח הנורמאלי). רופא המשפחה המליץ לי להפסיק לקחת את הכדור לסכרת. מאז ועד היום תוצאות בדיקות הסוכר בדם שלי הן 93-94.

לחץ הדם שלי היה 80/100. רופא המשפחה והקרדיולוג נתנו לי מרשמים של כדורי לוסרדקס. לאחר שנטלתי אותם לחץ הדם ירד ל 160/100. לאחר תרגול מיינדפולנס לחץ הדם שלי 130/70. לכן גם רופא המשפחה וגם הקרדיולוג המליצו לי להפסיק לקחת לוסרדקס.

דופק הלב שלי היה 90. רופא המשפחה והקרדיולוג נתנו לי מרשמים לכדור נורמיטן והדופק שלי ירד ל 80. לאחר חצי שנה של תרגול מיינדפולנס, דופק הלב שלי ירד ל 60, והרופאים ייעצו לי להפסיק ליטול נורמיטן. כעת דופק הלב שלי התייצב על 60.

לאחר התהליך שעברתי, אני מבין שכשאדם בלחץ, הלבלב שלו מתפקד בצורה חלשה יותר. כשאני רגוע ושקט, הגוף מאוזן ואין צורך בכימיקלים שיש להם הרבה תופעות לוואי, ואת זה אני למדתי מהנסיון שלי.

בעקבות תרגול מיינדפולנס אני רואה תוצאות בכל תחום בחיי ולכן אני ממשיך לתרגל.

מאיה, את אומרת שמאז שהיית ילדה, ידעת שהייעוד שלך הוא לתת לאנשים כלים כדי לרפא את עצמם, איתי זה הצליח ב 100%.

תודה רבה.

[hfe_